logo

logo
Ησιόδου 9, 32300 Ορχομενός (τηλ. 2261039029, email: vivlorchom@gmail.com)

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Παρουσίαση παιδικού βιβλίου

ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΑΛΕΚΑ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Αλέκα Ζωγράφου γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Ορχομενό Βοιωτίας. Σπούδασε Γαλλική Φιλολογία στην Αθήνα. Από το 1998 μέχρι σήμερα εργάζεται ως δημοσιογράφος, ασχολείται με το τηλεοπτικό ρεπορτάζ και είναι υπεύθυνη σε μόνιμες στήλες στο περιοδικό TV ΖΑΠΙΝΓΚ, ενώ έχει εργαστεί στο ραδιόφωνο στη σύνταξη και εκφώνηση ειδήσεων.
Τα παιδικά βιβλία είναι εκείνα που ανεξάρτητα από την ηλικία μας καταφέρνουν πάντα να μας χαρίζουν όμορφες εικόνες, να μας ταξιδεύουν και να βάζουν χρώματα και αισιοδοξία στις σκέψεις μας. Το 2009 αποφάσισα από αναγνώστρια να γίνω αυτό που λένε συγγραφέας και να γράψω το πρώτο μου βιβλίο, Ο ΖΩΖΙ ΚΑΙ Η ΠΟΝΤΙΚΟ-ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ και λίγο μετά το συγκεκριμένο βιβλίο Μ, ΟΠΩΣ ΜΕΛΙΤΑ, ΟΠΩΣ ΜΕΛΙ από τις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ. Ελπίζω το κέφι μου και η έμπνευσή μου να συνεχίσουν να μου δίνουν ιδέες και για άλλα παιδικά βιβλία που τόσο στα παιδιά όσο και σ’ εμένα θα προσφέρουν υπέροχα ταξίδια και θα αφήνουν πάντα γλυκιά γεύση!